Cíl semináře:
Školení je zaměřeno na zlepšení komunikačních dovedností na poli argumentace a všech klíčových kompetencí v oblasti mezilidské komunikace. Cílem semináře je osvojit si hlavní pravidla komunikačních postupů, dobře se připravit na vyjednávání, naučit se základní argumentační a vyjednávací taktiky, uvědomit si, že vedení jednání a vyjednávání je základním prostředkem při formování vztahů se zákazníky (vnitřními i vnějšími) a s partnery.
Komu je seminář určen:
Seminář je určený manažerům, obchodníkům, prodejcům a všem těm, kteří potřebují posílit své vyjednávací dovednosti.
Obsah semináře:
-
Zásady komunikace a jejich využití
-
Brzdy a ztráty při komunikaci
-
Naslouchání - co a proč je dobré si pamatovat
-
Umění empatie - klíč k ovládání taktu
-
Jak číst pocity a myšlenky druhých podle signálů řeči těla
-
Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
-
Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
-
Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
-
Argumentace – graf
-
Postup zvládání námitek
-
Příklady zvládání námitek - workshop
-
Typ námitek
-
Inspirace pro práci s námitkami k ceně
-
Databanka odpovědí na námitky
-
Prezentace produktu, zvládání námitek - cvičení ve skupinách “Námitky”
-
Techniky podporující uzavření jednání – kývající pes, strategie ticha…
-
Brainstorming
-
Diskuse, dotazy
Seminář probíhá v omezené skupině posluchačů. Individuální přístup.