Dnes je pondělí 9. prosinec 2019, svátek má Vratislav

Nabídka kurzů / BRNO / Ekonomická oblast (daně, účetnictví, podniková ekonomika)

Elektronická evidence tržeb (EET) - náběh třetí a čtvrté vlny (služby, výroba), alternativní aplikace pro inkaso tržby na místě, aniž by šlo o evidovanou tržbu

Termín:
úterý 14. leden 2020 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 13:30 h)
Místo:
BRNO, Vzdělávací centrum TSM, náměstí Svobody (1. patro, nad McDonald´s, vchod z ulice Zámečnická 2)
informace o místě / zobrazit na mapě

Popis cesty od Hlavního nádraží ČD v Brně: lze použít tramvaj č. 4 (směr Úvoz) nebo č. 9 (směr Lesná, Čertova rokle). Vystoupíte na zastávce náměstí Svobody (druhá zastávka od Hlavního nádraží ČD). Vzdělávací centrum TSM se nachází nad občerstvením McDonald´s  v 1. patře a vchod je z boku budovy, z ulice Zámečnická 2. Do učeben je bezbariérový přístup.
Při použití osobního automobilu lze parkovat v parkovacím domě Domini Park, na parkovišti před hotelem International nebo ve Velkém Špalíčku (vyznačeno v mapě).


Cena:
1.900,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, písemný materiál )
Přednáší:

Program

V září 2019 poslanecká sněmovna přehlasovala senát a jeho pozměňovací návrhy týkající se novely Zákona o EET a předala jej k podpisu prezidentovi ČR. Ten jej podepsal 24. 9. 2019.  Evidenci tržeb již budeme na jaře 2020 podléhat úplně všichni. 
Cílová skupina: Podnikatelé, manažeři, účetní, poradci s důrazem na ty, kteří již vedou nebo ve třetí a čtvrté vlně budou vstupovat do EET dle zákona č. 112/2016 Sb. s odkazem na obsah návrhu schváleného poslaneckou sněmovnou a podepsaného prezidentem.
Cíl semináře: Seznámit posluchače s obsahem novely zákona o evidenci tržeb (EET), který vtáhne všechny zbývající podnikatele do povinnosti evidovat vybrané tržby. Pozornost budeme také věnovat stávajícím problém při aplikaci EET v praxi v první a druhé vlně, např. náležitostem kontrol ze strany finanční správy a to s ohledem na úpravu v Zákoně o Evidenci tržeb a daňovém řádu.
Probrány budou konkrétní příklady a úskalí aplikace zákona, možnosti a varianty pořízení hardware i příslušných informačních technologií a také seznámíme s alternativními možnostmi aplikací na trhu, kdy podnikatel tzv. na místě u zákazníka zinkasuje převodem úhradu za svojí službu či dodávku zboží a nepůjde o tzv. evidovanou tržbu, neboť bude mít charakter bezhotovostního převodu
Program semináře:
  • Obsah daňového balíčku schváleného sněmovnou bez zohlednění připomínek senátu novelizující Elektronickou evidenci tržeb náběhem tzv. třetí a čtvrté vlny, tj. zjednodušeně řečeno služeb a výroby včetně časových souvislosti účinnosti právního předpisu v návaznosti na datum vydání ve sbírce zákonů
  • Snížení sazby DPH u vybraných služeb či zboží v souvislosti s přijetím Zákona o evidenci tržeb
  • Výjimky z evidence tržeb tzv. elektronickou cestou a nahrazení off-line režimem evidování tržeb dle obratu u nejmenších podnikatelů
  • Off-line režim pro nejmenší podnikatele – vstupní kritéria, způsob provádění EET prostřednictvím předtištěných účtenek
  • Výjimky z povinnosti evidovat tržby podle ZOET (prodej ryb o vánočních svátcích, sociální služby….)
  • Průběh kontrol ze strany finanční správy dle Zákona o evidenci tržeb a Daňového řádu aneb jaká práva má kontrolní orgán a jaká subjekt podléhající EET
  • Alternativní aplikace dostupné na trhu, kdy podnikatel přes tuto aplikaci zinkasuje tzv. na místě tržbu, aniž by se muselo jednat o tzv. evidovanou tržbu z pohledu zákona o EET
  • Poplatník s více činnostmi dle NACE a jeho nástup do evidence tržeb na přelomu roku 2019/2020. Tj. analýza hlavní a vedlejší činnosti a vyústění do změn k 1.lednu 2020 z hlediska rozsahu evidenčních povinností
  • Formální a registrační náležitosti – autentizační údaje, certifikáty, provozovny
  • Přímé a nepřímé zastoupení v EET
  • Veřejně prospěšní poplatníci a jejich náběh do evidence tržeb
  • Náležitosti účtenky vs náležitosti daňového dokladu

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Sledujte nás na LinkedIn


Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

E-mailový zpravodaj