Dnes je sobota 14. prosinec 2019, svátek má Lýdie

Nabídka kurzů / VYŠKOV / Celní oblast

SMLUVNÍ UJEDNÁNÍ VE SMLOUVÁCH V ZAHRANIČNÍM OBCHODĚ SE ZBOŽÍM V ROCE 2020 a jejich vliv na uplatňování DPH a celních předpisů při provádění zahraničního obchodu se zbožím

Termín:
úterý 28. leden 2020 - zahájení v 9:00 hodin (9:00 - 14:00 h)
Místo:
VYŠKOV, salonek kavárny Style Cafe, Husova 11
informace o místě / zobrazit na mapě

Cena:
1.990,- Kč ( v ceně je zahrnuta DPH, coffee break, oběd, písemný materiál )
Přednáší:
Marek REINOHA

poradce v oblasti cel a unijního obchodu



Další semináře s tímto lektorem

Program

Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím (vnitrounijní i mimounijní obchod).
Cílem semináře je přinést účastníkům:
- vydefinovat souvislost smluvních ujednání ve smlouvách se zahraničními obchodními partnery a správné uplatňování daňových a celních aspektů dodádávek zboží
- přehled o pravidlech uplatňování DPH a celních předpisů při provádění jednotlivých obchodních transakcí ve vazbě na sjednanou dodací doložku
Obsah:
Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na:
- identifikaci smluvního partnera (DIČ apod.)
- možné formy vyjádření podmínek dodání ve smlouvách
- termín dodání
- apod.
Vliv smluvních ujednání na uplatňování DPH příp. celních předpisů:
- při vnitrounijním obchodu se zbožím – vliv na identifikaci místa zdanitelného plnění, vliv na plnění podmínek pro osvobození dodání do jiného členského státu EU od DPH apod.
- při dovozu a vývozu zboží – vliv na stanovení celní hodnoty a základ DPH při dovozu, vliv na identifikaci místa plnění, vliv na plnění podmínek pro osvobození vývozu od DPH apod.
Praktické příklady obchodních operací
Diskuse a odpovědi na dotazy účastníků.
Pro účastníky semináře je připraven písemný materiál (power pointová prezentace), který obsahuje stručné shrnutí témat, která jsou předmětem semináře.

Vytisknout informace o kurzuVytisknout informace o kurzu

Závazná přihláška

Položky označené symbolem * jsou povinné.

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Seznam účastníků:
Titul:
*Jméno:
*Příjmení:
Titul:
Další účastník:
Kontaktní / fakturační údaje:
Máte-li IČ, vyplňte následující řádek a stiskněte tlačítko, z databáze ARES bude načteno DIČ, název společnosti a adresa. V případě změny je možné vyplněné údaje upravit.
V případě, že jste fyzická osoba a nemáte IČ, vyplňte do políčka IČ číslo 0.
IČ pro ARES:
Obchodní jméno:
*Ulice:
*Město / *PSČ:
/
*IČ / DIČ:
/
*Telefon:
E-mail:
(k zaslání potvrzení přihlášky s údaji k platbě)
Způsob úhrady:
Dodací adresa pro korespondenci:
  Dodací adresa je stejná jako fakturační
Obchodní jméno:
Ulice:
Město / PSČ:
/
Poznámka:
Číslo objednávky:
(bude uvedeno na faktuře)

V případě, že požadujete vegetariánské menu, u seminářů, kde je uveden oběd, prosíme o sdělení v poznámce.

Variabilní symbol a podklady k platbě budou zobrazeny až po úspěšném odeslání objednávky.

Upozornění: Objednávka se skládá ze 2 kroků, platnou objednávku odešlete až z Nákupního košíku v dalším kroku!

Informace ohledně zpracování osobních údajů najdete zde

Vzdělávací agentura TSM, spol. s r.o. - Facebook

Sledujte nás na LinkedIn


Kontakty

TSM, spol. s r. o.
Dukelská 117/12
682 01 Vyškov

Telefon: 517 333 699
GSM: 736 216 375
info@tsmvyskov.cz
My status  tsm.prihlasky
My status  Napište nám

E-mailový zpravodaj